18 Temmuz 2013 Perşembe

Bir yaşam hakkı daha…
Yeryüzünde seninle aldığım nefesler dışında hiçbir şey önemli değil benim için. Seninle yaptığımız  o uzun uzun yürüyüşler dışında hiçbir şey önemli değil benim için. Seninle bir atmıyorsa kalbim önemli değildir benim için… 

Her günüm seninle dolu dolu olsun istiyorum, her günüm seninle anlamlansın istiyorum… Aslında seni, her  bir günümüze ayrı bir güzellik katabildiğimiz için seviyorum.

Tutsam ellerinden, hep istediğin o uzun yolculuklara çıksak birlikte hiç gitmediğimiz hiç görmediğimiz ama görmek için can attığımız yerlere gitsek mesela yada yol bizi nereye götürürse oraya gitsek… Belki dünyayı dolaşırız? Aslında sen yanımda olduktan sonra bunların hiçbir önemi yok benim için, o gözlerindeki aşkı izlerken bunların hiçbir önemi yok benim için.  

Aslında benim tek bir hayalim var; yanımda olman. İyi günde ve kötü günde hep yanımda olman, gözümü seninle açmam, seninle aynı kahvaltı sofrasını paylaşmam, seninle aynı günü zaman dilimini paylaşmam, seninle aynı yemek masasını paylaşmam… Kısacası içinde sen olduğun sürekli yanımda olduğun zaman dilimi benim tek hayalim sevgilim… 

Benim tek ilacım sensin, sarhoş olmak için herhangi bir içkiye gerek yok, varlığın ve öpüşlerin aklımı başımdan alıp nefesimi kesmeye yetiyor sevgilim… 

Dünyanın en güzel şeyi gözlerimi açtığımda seni yanımda öylece huzurla uyuyorken görmek… 

Yıllar geçse de üstünden hiçbir zaman zamana yenilmeyeceğiz, gözlerindeki o aşk dinmedikçe hiçbir şeye yenilmeyeceğiz. 

Öldükten sonra bir kez daha yaşama hakkım olursa onu da seninle yaşamak isterim, seni tekrar tanımak isterim, tekrar eşin olmak isterim, tekrar her şeyin  olmak isterim… 

Ama en çok da "İYİ Kİ"lerin olmak isterim… 

Hiçbir zaman bıkmayacağım seni sevmekten, sana aşık olmaktan, sana sarılmaktan… Hayatta yapabildiğim en güzel şey seni sevmeyi sevmek sanırım. 

Seni sevmeyi seviyorum sevgilim… 

kotpilot.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder