18 Temmuz 2013 Perşembe

Gözlerini kapat ve bırak seni batıran hissi…

Hayat, yaşanılmış ve yaşanılmayı bekleyen acı-tatlı anılardan ibaret. Mühim olan acıyı da tatlıyı da sevdiğin insanlarla beraber yaşamaktır. Birliktelikler, insanı güçlü yapar, insanın sırtını dayayacağı birisi olması zor günlerde veya iyi günlerde daha da iyi hissetmesine neden olur… 


Karanlık yükseliyor yine gecede, olsun kapat gözlerini ve yükselen karanlığı görme. Kapat gözlerini, gözlerinin önüne getir en güzel hayalini ve karanlığa karşı en büyük silahın olarak kullan. İçine işleyen karanlığa inat kapat gözlerini ve gülümse aydınlığa, güzel günlerin geleceğini hisset, inan, hayal et mutlaka hayallerin gerçek olacak… 

Kapat gözlerini ve bizi düşün, gelecek güzel günleri, geçmiş ama etkisi süren güzel günleri, kapat gözlerini ve bizi düşün; kapının önünde bekliyor olacağım seni, tüm karanlığı alt üst edip sana tekrar sarılmak için kapının eşiğine yaslanmış seni bekliyor olacağım gözlerini açtığında…

Karanlık zamanlar geldiğinde kapat gözlerini ve içinden üçe kadar say ve tekrar aç gözlerini karşında bizi bulacaksın; tüm karanlığı delip geçen kabusları yok eden, her zorluğun üstesinden gelen BİZ’i… Umutsuzluk mutsuz insanların işi sevgilim, ben yemin ettim dünya üzerindeki en mutlu insan sen olacaksın! Bu yüzden umutsuzluğa kapılma şansın yok, mutsuz olma şansın yok, üzülme şansın yok, salt mutlu olacaksın sen, unutma sevgilim hayallerini gerçekleştirmek için buradayım ben, tüm hatlarımla ve haklarımla seni mutlu etmek için buradayım ben… Ayağın taşa takıldığında, düşmeni engellemek için buradayım. Kapat gözlerini sevgilim güzel bir uykuya dal, günlerin en güzelini yaşayacağın günler var önünde, mutlu uyu; mutlu uyan sevgilim… 

Gözlerini kapat ve bırak seni batıran hissi, artık karanlık yok, artık umutsuzluk veya mutsuzluk yok sevgilim; dün olduğu gibi bugün olduğu gibi ve yarın olacağı gibi artık BİZ varız, karanlık bitti. Gölgeler dağıldı, hiçbir gölge işlemeyecek ruhumuza, BİZ izin vermediğimiz sürece…

Gözlerini kapat ve bırak kendini bana, uçsuz bucaksız denizlere, hiç göremediğin kadar aydınlık bir geleceğe, güneşin en parlak anına, söz veriyorum bir daha karanlık hakim OLAMAYACAK ruhuna!

Gözlerini kapat ve bana bırak kendini…  

Kapat gözlerini sevgilim ve bizi düşün, senin için bir ev yaptım tam kalbimin üzerinde, bir tek odası olan ama geniş ve ferah… Senin için bir ev yaptım sevgilim; şehrin gürültüsünden uzak ama şehre yakın, çatı katı olan ve penceresinden şehrin o muazzam ışıklarını gören, arka kapısının denize açıldığı, ön kapıda dünyanın her yerinden gelmiş rengarenk çiçeklerin olduğu… Bizim için bir ev yaptım sevgilim, aşkımızın yaşayacağı ve hep taze kalacağı… 

Şimdi, gözlerini kapat ve yok et seni batırmak isteyen karanlığı… 

dipnot: Evimizin baş köşesi, seni bekliyor…

kotpilot.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder